Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 26, 2010

End of Penang story

Misi di Penang berakhir setelah lebih kurang sebulan di sekitar Perai. Sepanjang keberadaan aku melunaskan tanggungjawab di sana bersama 2 orang teamate, banyak lesson-learned aku dapat. Yang pasti, QA dan monitoring perlu ditingkatkan lagi pada masa akan datang.OK!end of Penang story~

3 tahun lepas, aku berniat nak sambung studi sebelum umur mencecah 30. Tp terpaksa dipendamkan kejap hasrat tu bila fokus kini lebih kepada urusan untuk majlis walimah aku nanti, insya allah 25/26 bulan 12 nie.Adala dalam 5 bulan lagi. So haruskah aku menetapkan perancangan baru, sebelum 35, aku mesti sambung studi ..??Kita hanya merancang Tuhan juga tentukan. Hopefully hasrat aku yg satu nie tercapai regardless of due year.huhu sememangnya aku mmg mahukan itu!!

Ya Rabb...moga dipermudahkan urusan hambaMU yg kerdil & hina ini...amin~

2 comments:

Wida said...

Macam sama je tarikh walimah kita nnt kin

sykn's said...

takpe wida...benda baik proceed jer..simpankan bunga telur ek..;)