Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

Masa Sangat Pantasssss

Assalamualaikum~

Di saat dan minit ini, aku dok layan bola Indon vs Msia untuk Sukan Sea, Indonesia..Indon lead 1-0...huh, frust, berdebar2 pun ader tgk team harimau Muda main..kalah or menang HM tetap aku sokong!!!!

Ok, lately agak sibukss..pergi sana-sini , penat memanjang~Dulu excited la, tapi sekarang aku rasa macam setiap saat dan minit sangat berharga, ada je mende nak kena emel la, call la, update itu-update ini...makanya - STRESS - uhuhuhuhu...

Esok akan ke UUM untuk memberi taklimat tentang program yang dilaksanakan oleh tempat aku bekerja sekarang. Program Pentauliahan Profesional(3P). Baru 2 hari lepas, aku ke UMS Labuan dan KK. Hujung minggu lepak kat rumah je. Tapi memang terasa badan lesu. Perjalanan yang panjang, menunggu, mengejar masa memang membuatkan kita lesu. Emm tapi cuba perjalanan sempena percutian, of course la seronokkksssssss.....

BTW,just now Malaysia ggggeeeeegggggoooolllllllllll!!! Huh rasain Loh!!....yeah one more, one more...now 1-1.

Ok, back to the topic....;p

Di dalam kesibukan kerja itu ade pulak mulut2 asam pedas cakap ' Terbang sana-sini, macamanalahh nak lekatt'
Adoi!!dang!!!(- -) Itu semua kerja Tuhan ye, kamu berkepit 24jam 7 hari 7 malam pon kalau tak diizinkan NYA maka belum rezeki lagi lah yer....(dalam hati ni, sedih yang amat sgt..takpelah, mulut orang nak ckp aper, itu bukan dalam kawalan kita...redha, dan usaha......moga satu hari Allah setuju...amin....)

Life must goes on! Yeah thats the spirit...(btw, Khairul fahmi mmg cun seh, tangkap bola mmg tepat dan padattss...kalau sharbane, hmmmm.....;p )

SO aku sekarang tinggal sengsorang kat rumah. waktu nilah Astro nak update itu lah, inilah.....so aku tgk siaran tv3 tanpa astro, maka sesemutlah skrin tv nie...gigih jugak jegilkan mata nengok demi Harimau Muda!..Husband ngan adik aku dah awal2 cabut gi kedai makan kat simpang nun nengok kan game nih....so aku nak jerit, sorak tonggang terbalik..nobody know ya....heheh...~=p

BTW, heee geram tul dgn si okto nieh...nak je tarik2 rambut dia kan....huh!

Oklah..separuh masa pertama dah habiss.aku pun nak mandi and solat...dan doa moga Harimau Muda menang.....amin!!OK ..
esok naik Firefly depart 8.30 pg and balik dari AOR 8.30 malam! What a day!..makanya JJCM lah kejap..so no wander, skrg aku semakin montel berkembang dengan sihat dan jayanya....arghhhh!!! (- -) tak shuker laaa...isk isk....ok bye!


(rasanya title posting nie iyerlah..cacamarba)

;p

No comments: