Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 7, 2010

Macam lama...tp macam dekat


Salam...


Dah bulan 10! Cepatnya masa berlalu. Rasa macam baru semalam raya puasa!;( Banyak perkara berlegar di fikiran....sekali sekala aku rasa cam lama lagi ..tarikh walimah hujung bulan 12...so dalam 2 bulan lebih sket lagi je...tp bila aku fikir2 balik , nak pos kad kawin la, belom lagi minta address kengkawan....fitting baju, cari tudun yg seswai...termasuk la belah pihak lelaki sumer tu...macam tak sempat pun ade.Tapi bila semak senarai dengan tarikh2 semua, insya allah..harap, berjalan lancar.


1. Kad kahwin kena siap sebelum bulan 11,insya allah by 22nd dah ada, so hujung bulan ni aku balik kampung gi fitting baju boleh pas kad kahwin pada mak & abah yang dah potpet tanya kad.

2. Rumah sewa. Aku ngan S plan nak menyewa di sekitar Putra Perdana, dekat bagi aku ke Cyber dan juga bagi S ke Subang.Dah call 2-3 rumah feveret tp cepat benor la orang booking. Takpe, masih ada masa lagi...(ada kerrr??) .Opismates yang dok sana sudi membantu tengok2kan umah untuk disewa.....gambatte!

3. Fotografi belah perempuan.Alamak! belom betul2 kompom lagi niehhhh!!!!! ~=P

4. Outstation: bulan 11 aku outstation lebih kurang 3 minggu di Perlis. adeh...boleh ke misi untuk menyelimkan badan ni berjaya.....??Kat kampung mak aku nie, kalu bab2 makanan mmg heaven, dah la murah..sedap pulak tuu,ni la masalah diorang, jual kuih sedap2 dengan harga murah..sape tak nak beli!;P

5. Honeymoon: takle jauh, ke langkawi je pon...tiket dah lama booked dlm bulan 4....takwim 2011 dah keluar, aku dpt rasakan mcm tarikh yg dipilih tu clash dengan projek kick-off..alah, camana la nak eksplen kat en S.....think...think...:(..kena awalkan tempoh cuti2 malaysia nie, tp tiket tu terpaksa la burnnnn.....isk isk...cedihhhhhhh........

6. Dokumen2 sumer in progress....yg penting HIV test, surat pengesahan single, borang sumer dah sedia, cuma tunggu en S submit part dia.

Yang lain2 insya allah on track, kalau tak kerana bantuan Mak Abah + Kema..mmg tangan sotong la jawabnye...manyak mende nak handle....

DI ketika ini, jauh di sudut hati...sangat mengharapkan agar persiapan majlis berjalan lancar, walaupun sederhana namun bermakna buat ahli keluarga~

Ok, pen off.

7 comments:

nizam_5282 said...

Dah merasa bahangnya sebelum ni... Lepas ni aku terpaksa merasa bahang timang baby plak. :D

sykn's said...

wah..tahniah!!....pesan kat siti..take care yerr...;)

» NAJA « said...

kin..bila baca balik schedule ko ni terasa penat ya amat nak ulang balik kerja2 kawin tu adehh..selamat berjuang kawan!

Iszuanie Che Ilias said...

sekali seumur hidop n surely heavwn bila ianya berbaloi-baloi...... all the best kyn n selamat berjuang gambate.....

Sal Abdul Rahman said...

insyaallah kin, semuanya akan siap. dun wori k ;) all the best to u & S!

sykn's said...

jaja: kan...aku pun berserabut + berserat tinggi..rasa mcm manyak lagi tak siap...kan best kalu dpt free je brg..hehehee...;P

manje: macih manje...i'll do my best la...insya allah...

sal: insya allah sal..apapon kena siapkan jugak...timaksih for da support!! hidup taman desa!! (tetiba kan...~=P)

Sal Abdul Rahman said...

ye betoi! yang jahanammmmm taman indah je! hahahhahaha ;p